1. Jesteś naszym klientem:

*E-mail:
*Twoje hasło dostępu:

Nie pamiętasz hasła?

2. Nie jesteś naszym klientem

Nie posiadasz konta w naszym sklepie?

Zapytaj nas:

+48 530 483 352

sklep@zgranarodzina.eu zapytaj nas online

Smocza Dolina gra zręcznościowa

Smocza Dolina gra zręcznościowa
Kategoria wiekowa: 6+
Wydawca: Rebel
Dostępność w magazynie: Brak
Koszty dostawy: od 10,00 zł
Punkty: 7 - zobacz szczegóły programu

cena: 89,00zł 77,00 zł
dodaj do ulubionych

Opis:

  • Liczba graczy: 2 - 4 osoby
  • Wiek: od 6 lat
  • Czas gry: ok. 20 minut

W pewnej odległej dolinie, ukrytej przed wszystkimi, żyła sobie szczęśliwie mała smocza rodzinka. O jej istnieniu wiedziało tylko kilku wtajemniczonych magów. Oto dzisiaj młode smoczki po raz kolejny przyleciały do zaczarowanego lasu, aby rozegrać mecz ognistej piłki z drużyną młodych magów. Niestety, mrukliwy czarnoksiężnik Razandar nie jest zadowolony z tych pojedynków. W starym zrzędzie wszystko się gotuje na samą myśl o tym, że piłka zrobiona z lawy mogłaby uszkodzić jego piękną wieżę. Nikt nie chce doświadczyć gniewu czarnoksiężnika, więc rozgrywki odbywają się pod jego nieobecność.

Piłka wiruje w powietrzu, a smoki i czarodzieje bawią się przednio. Ale, ale! Razandar właśnie wraca z wioski magów! Mecz odwołany! Musicie się śpieszyć i zagnać młode smoczki z powrotem do doliny, zanim Razandar wróci do domu i da smoczym graczom nauczkę. Albo, co gorsza, wypędzi smoki na zawsze! Rozbrykane smoczki trudno przekonać do przerwania zabawy. Ale od czego jest magia? Chwyćcie
za różdżki i sprowadźcie smoki do rodzinnej doliny, nim Razandar dotrze do swojej wieży! Rozpoczyna się magiczny wyścig!

Gracze starają się za pomocą magii, a dokładniej – dwóch magicznych różdżek, zagnać smoczki z powrotem do doliny. Aby osiągnąć zamierzony cel, muszą ze sobą współpracować, a ich wysiłki okażą się skuteczne, jeśli młody smok nie spadnie z hukiem na ziemię, tylko bezpiecznie wyląduje w dolinie. Wszyscy gracze zostaną zwycięzcami, jeśli uda się zebrać sześć smoków w dolinie, zanim zrzędliwy Razandar wróci do swojej wieży. Jeśli jednak czarnoksiężnik zdąży wrócić do wieży i zobaczy na niej chociażby jednego smoka, wszyscy gracze przegrywają.

Zawartość:

  • 1 smocza dolina (dolna część pudełka wraz z wypraską, plansza smoczej doliny, smocza skała, smocze zarośla oraz smocze drzewo)
  • 1 plansza Razandara
  • 1 wieża (złożona z pięciu części)
  • 1 woreczek
  • 6 młodych smoków
  • 1 czarnoksiężnik Razandar
  • 1 piłka z wulkanicznej skały
  • 1 biała kość i 1 czarna kość
  • 4 magiczne różdżki
  • 12 kart smoków
  • 6 żetonów trudności
  • instrukcja
     
powrót

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.