1. Jesteś naszym klientem:

*E-mail:
*Twoje hasło dostępu:

Nie pamiętasz hasła?

2. Nie jesteś naszym klientem

Nie posiadasz konta w naszym sklepie?

Zapytaj nas:

+48 530 483 352

sklep@zgranarodzina.eu zapytaj nas online

Magnum Sal gra planszowa

Magnum Sal gra planszowa
Kategoria wiekowa: 10+
Wydawca: Gry Leonardo
Dostępność w magazynie: Brak
Koszty dostawy: od 8,00 zł
Punkty: 7 - zobacz szczegóły programu

cena: 79,00 zł
dodaj do ulubionych

Opis:

  • Liczba graczy: 2 - 4 osoby
  • Wiek: od 10 lat
  • Czas gry: ok. 90 minut

Roku pańskiego 1368 miłościwie nam panujący Kazimierz Wielki mocą swego królewskiego prawa ustanowił dokument zwany Statutem Żup Krakowskich. Jasno stoi w nim zapisane, iż kto otrzyma z rąk Króla tytuł urzędniczy Żupnika Królewskiego, zarządzać będzie Kopalnią Soli w Wieliczce, Magnum Sal zwaną. Jaśnie Pan żupnikiem swym królewskim tego ze sztygarów mianuje, kto pracą swą dowiedzie, iż fach żupniczy najlepiej opanował i na chwałę Królestwa Polskiego eksploatacyję Żup Krakowskich poprowadzi.

Każdy z graczy wciela się w sztygara - zarządcę górniczej ekipy. W czasie gry gracze będą starali się jak najefektywniej wydobywać sól z kopalni, a następnie tak pozyskane „białe złoto” sprzedawać na targu. Przede wszystkim jednak, gracze będą realizować królewskie zamówienia na sól. Ten, który zarobi najwięcej na wydobyciu soli, otrzyma tytuł żupnika i wygra grę.

Magnum Sal zostało stworzone przez duet autorów: debiutującego jako projektant redaktora GamesFanatic.pl – Marcina Krupińskiego i autora „Małych Powstańców” – Filipa Miłuńskiego. Autorem ilustracji jest Piotr Nowojewski, znany polskim graczom między innymi z świetnej oprawy graficznej gry Hannibal Barkas.

Zawartość:

  • plansza przedstawiająca miasto Wieliczka
  • podłużny żeton szybu kopalni
  • 24 żetony zamówień królewskich (po 8 na fazy I, II i III)
  • 18 żetonów kopalni (8 I poziomu, 6 II poziomu i 4 III poziomu)
  • 21 kart narzędzi
  • żetony pieniędzy (5 x 50 groszy, 5 x 20 groszy, 10 x 5 groszy, 10 x 3 grosze,
  • 15 x 1 grosz)
  • znacznik gracza rozpoczynającego fazę
  • drewniane kostki soli
  • po 10 górników w 4 kolorach graczy
  • 2 znaczniki (drewniane walce) do użycia w budynku karczmy i na zamku
  • instrukcja
powrót

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.